۰

سریال جواهری در قصر

۰

سریال جواهری در قصر

نقد ۱

سلام

امروز با یه نیروی تازه ای میخوام اینجا مطلب بزارم و امیدوارم این حس به شما هم منتقل بشه،

بهرحال به کمک شما خیلی احتیاج دارم.

من شخصا عاشق این فیلم هستم ولی هیچ موقع دوست ندارم این دوست داشتن کورکورانه باشه واسه همینم میخوام از این قسمت به نقد فیلم بپردازم، امیدوارم جالب و مفید باشه.

نقد۱

در ابتدا همه میدونیم که این فیلم یکی ازشاهکارهای هنری بشمار میاد این هم اولا مرهون کارگردانی عالی، فیلمنامه بسیار قوی ، و مهمتر از همه بازی بی نظیر بازیگرانشه.

شما در هیچ قسمت از فیلم نمیتونید حدس بزنید که قسمت آینده  چه اتفاقی رخ میده،این خودش دلیل بر فیلمنامه عالی فیلمه.

اما مطمئنا اشکالاتی هم داره که شاید در یه مجموعه ۵۴ قسمتی طبیعی باشه،اینجا سعی میکنم به چند مورد اشاره کنم:

به نظر میرسه که در بعضی از قسمتها موضوع کمتر واقعی دیده میشه حتی با توجه به شرایط اون زمان ، در بعضی مواقع پادشاه بسیار بی اطلاع از اوضاع قصر نشون داده میشه که این اصلا واقعی نیست بطور مثال پادشاهی که بسیار به بانوی اول دربار علاقه داره و از قصه های اون خوشش میاد و مشتاق اینه که ساعات بیشتری رو در کنار اون باشه به یکباره بعد از مشکلاتی که برای اون پیش میاد هیچ عکس العملی نشون نمیده و از کنار موضوع بسادگی رد میشه و اون رو فراموش میکنه یا ایکنه اصلا تعجب نمیکنه که چرا بانوی جدید بهش خیانت کرده و...

فعلا واسه شروع احساس میکنم همینقدر کافی باشه چون خواننده از مطلب طولانی فرار میکنه.

به هر حال امیدوارم با کمک شما ادامه پیدا کنه.

واسه اینکه خیلی خشک نباشه اینم هم چند تا عکس .

 

 

 

 

این هم اسطوره قرن

با این عکس دیگه میشه بگیم بیشتر از یک جواهر

امیدوارم لذت برده باشید

فعلا بای

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزاد چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام
فکر کنم نفر اولم!!!
بی معرفت! لینک کردم دیگه ما رو یادت رفت؟
بای

زرقاء چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:44 ق.ظ http://www.zargaa.blogfa.com

سلام خوبیییییییییییییییییییییییییی
عکس های که گذاشتی محشره حرف نداره.دمت گرم.خسته نباشی.همیشه موفق باشی بای

بهاره چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 ب.ظ http://bahareh1373.blogfa.com

سلام.
عکسات خیلی جدیده.مرسی.

حسن چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ب.ظ http://daimon-88.persianblog.com

سلام .اول اینکه مرسی که سر زده بودید .بلاگتونم خوبه .فقط یه خورده دیر load میشه که البته تا حد بسیار زیادی طبیعی .چون حجمش سنگینه .در کل وبلاگ خوب و جامعی دارید .موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد