۰

سریال جواهری در قصر

۰

سریال جواهری در قصر

به افتخار مهمونهای خارجی


باز هم سلام

امروز میخوام ازهمه شما دوستانی که اینقدر به وبلاگ محبت دارید تشکر ویژه ای کنم ، نکته جالب اینجاست که بسیاری از عزیزانی که به این وبلاگ مراجعه میکنند از کشورهای دیگری از جمله اروپائی و حتی آمریکائی هم هستند، در قسمت زیر میتونید تماشا کنید.

 

رتبه                            کشور                                              تعداد

۱- جمهوری اسلامی ایران ۶۹۰
۲- کویت ۱۰
۳- امریکا ۳
۴- انگلستان ۲
۵- آلمان ۲
۶- ترکیه ۲
۷- فرانسه ۲
۸- کانادا ۱
۹- ایتالیا ۱
۱۰ هند ۱
۱۱- بقیه کشورها ۶
مجموع ۷۲۰

   این هم آدرس سایت آمار گیرنده:

  http://www.webgozar.com/counter/stats.aspx?Code=407075#Countries

نهایتا بسیار خوشحالم که مطالب وبلاگ بدین صورت مورد علاقه شما عزیزان قرار گرفته واینکه کم کم داریم شهرت جهانی پیدا میکنیم رو به همه شما تبریک میگم. از همتون ممنون 

نکته مهم دیگه ای که چند وقته منو مشغول کرده اینه که بعضی از دوستان در خواست کردند که مطالبی از جمله نقد کردن ها ، مصاحبه ها، خلاصه ها و .... رو هم در وبلاگ اضافه کنم اما هرچی فکر میکنم میبینم این مطالب بصورت گسترده در خیلی از وبلاگها وسایتها بیان میشه وشاید اگر اینجا هم بگم خسته کننده بشه به هرحال نظر نظر شماست اگر شما مایل باشید من حرفی ندارم.                   لطفا نظرتون رو در این مورد بفرمائید.

ببخشید که زیاد حرف زدم، امروز به افتخار مهمونهای خارجیمون میخوام عکسهای زیباتری واستون بزارم. لذت ببرید.

 ای بابا دیگه به چی فکر میکنی؟

 نه بابا مثل اینکه موضوع جدیه؟؟؟

 اوه اوه اوه اینو باش

 این عکس رو بارها دیدید اما فکر نمیکنم هیچ موقع تکراری بشه

 اینم بابا اومده تو راه (چنگه)بابا

 خیلی نازه نه؟

 باور کنید این جادوگره پادشاه رو هم با همین گوی خام کرد

 آخی دلم گرفت چه مظلومانه نشسته

 این خانم خشگله کیه؟

 بیا بیرون جون بانو چوئی دلمون گرفت

 آهان بالارو ببنید یانگوم داره پایین رو نگاه میکنه

 

ملکه خانم هم اینجان که

اگر گفتید این کیه؟ یانگوم یا بانو هن؟

قابل توجه چشم قشنگها بفرمائیدا ینو میگند چشم

آخی خسته شدم

 

خوب اینم از این

امیدوارم خوشتون اومده باشه.لطفا جواب مطالب بالا رو حتما بدید.

فعلا بای